Tema: Re: ABS nervina...
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-04-15 21:55:49
na iš kur čia mums žinot ką dar ten sulaužei to savo DIY projekto 
metu.... :).

On 4/15/2018 9:13 PM, anon@home wrote:
> Apturėjau įrodymą kad pakrutinus seni krutintą automobilio mazgą galima 
> sulaukti bjaurių pasekmių. Pasikeičiau priekinį šarnyrą po techapžiūros 
> savo Mitsu Outlanderyje (2008, 2,2 dyzelis). Keitimui turėjau nusiimti 
> apatinę šakę, kuvaldometru išmušti seną šarnyrą, įkaliau naują ir 
> užfiksavau spyruokliniu žiedu. Surenku, auto nebeužsiveda ir meta ABS , 
> stabilizavimo programos ASC ir 4WD problemas. Išjungiu rakteliu, įjungiu 
> ir bandau vesti - starteris tik viaukteli ir nieko daugiau. Trečią 
> kartą... mašina pavirto į mirksiuką - blykčioja viskas kas šviečia , 
> relės klaksi, elektronika eina iš proto. Atjungiau klemą akumo ir nuėjau 
> pagalvoti - kur šuva pakastas. Ties pakeistu šarnyru elektrikos tik abs 
> daviklis. Užtrumpino ? Bet nebuvo liestas, nebent atsikratė... Rytojaus 
> dieną pradedu pamatuodamas akumo įtampą - 12,2 V, pajungiu krautis. 
> Pakrovus mašina nebemirksi ir užsiveda, bet kitos problemos lieka. 
> Bandau išimti ABS daviklį - įaugęs mirtinai į stebulę. Diagnostika rodo 
> daviklio klaidas, sprendimas - keisti nauju,gal senatvė, gal stuksenimas 
> pribaigė - mintis tokia. Nusiperku daviklį, seną pavyko tik išgręžti, 
> naujas pajungtas, bet nuvažiavus 100 m klaida ABS daviklio vėl atgimė. 
> Tikrinam Launch'u - daviklius mato, sūkius ratų rodo, bet po 100 m 
> dingsta impulsai nuo rato kur daviklis keistas. Daviklį kompas mato - 
> magnetinio impulso ne. Pas mane ABS daviklis impulsus generuoja 
> sąvekaudamas su rato guolio magnetiniu žiedu, tai nusprendžiau 
> išsiardyti stebulės ir granatos sujungimą - viduje švaru, nieko blogo 
> nerasta. Surenku atgal - tas pats. Baigėsi dygliuotų padangų sezonas, 
> pasikeičiau į vasarines, bet baigėsi technikinė - išvažiuoti nebegaliu. 
> Siaubo filmas kažkoks... Na, vienadienį leidimą gauti galiu, bet su 
> degančia ABS klaida nepraleis kontrolierius. Taip ir suku galvą - kas 
> gali dar būti klaidos priežastimi? ABS problemas gali sukelti skirtingai 
> nudilusios padangos, pabėgęs suvedimas, skirtingas skysčio slėgis į 
> kalades ir rato guolio laisvumas. Gal laidas nutrūkęs tarp daviklio 
> fiškės ir kompo? Daviklio tuomet nematytų... Atsiprašau už daug raidžių, 
> gal kas dar žino galimų priežasčių? Mašinos elgsena irgi įdomi, jei 
> pajudi iš vietos su gazu - klaida dingsta, iki 20 km/h greičio važiuoja 
> be klaidų, tik viršyk 30 - iškart užsidega klaida. Žodžiu, kas turit 
> idėjų kame gali būti šaknys?