Tema: Re:ABS nervina...
Autorius: kardanas
Data: 2018-04-16 01:13:31
Sakykim ebay'inis daviklis geras. Lieka magnetinis žiedas. Pasikeisk guolį. Man, ant obk, buvo žiemą gliukai vieno galinio  rato. Pasirodo per 14 metų korozija pradėjo stumti netolygiai  žiedą ir užskersavo taip, kad net pradėjo drožti patį daviklį. Pakeičiau guolį ir pamiršau. Pats guolis po skrodimo absoliučiai sveikas. Kadangi daviklis oem kainuoja 3 guolius o ne originalus 2 ar 1,5 guolio, planuoju profilaktiškai pakeist (ar bent apžiūrėt) kitos pusės guolį į naują NSK. O galiniai NSK ir yra oem. Priekiniai, snr/ntn iš gamyklos.