Tema: Re: Dviratis
Autorius: CodeC
Data: 2018-04-07 23:02:32
hajendas cia ne prie ko, kitos sumos uz hajenda visiskai. nei vienas
ratas nors biski labiau hajendinis uz tiek nesigauna.
tiek galima butu uz sita moket, jeigu butu kazkokia garantija ar
informacija, kad zvaigzdes visos gero stovio ir grandine keista laiku ir
dabar nauja uzdeta. nes nu jeigu pjautas visus tuos metus nuo naujo ant
tos pacios, tai ten viska reikia keisti pries normaliai vaziuojant.
pagal simplekso foto, tai taip neatrodo. nebent nufotkino, o poto
sutaise naujom dalim viska :) nu bet pardave tai pardave dabar pirkimo
sezonas, tai gal labiau ir perka. rudeni kazin ir ar uz 100 parduotum
toki...