Tema: Re: COMM: Dviratis
Autorius: zZz
Data: 2018-03-30 13:07:49
"Fuji Crosstown 1.0 miesto/hibridinis dviratis

Parduodu miesto/hibridinį dviratį Fuji Crosstown 1.0. Rėmo dydis 21"/53cm, ratai 28", tinkamiausias 175-190 ūgio dviratininkui. Priekinis ir galinis perjungėjai Shimano Alivio, spidometras. Pavaros, stabdžiai - viskas sureguliuota ir veikia be priekaištų, niekas nekliba ir nebarška, padangos neleidžia, originali komplektacija (paskutinė nuotrauka). Aš pirmas ir vienintelis savininkas nuo naujo, yra LT pirkimo dokumentai. Dažnai būnu Vilniuje, galiu atvežti."