Tema: Re: Dviratis
Autorius: Velnias
Data: 2018-04-07 19:57:41
Ačiū už dar vienas egZpertines įžvalgas, tiek apie dviratį, tiek apie
pardavėjo asmenybę :) Naujas šeimininkas šiandien išvažiavo su dviračiu už
tuos pačius 200€, taip kad kiekvienai prekei savas pirkėjas ir sava kaina.

P.S. mesk nuotraukas to idealaus stovio Orbea su dokumentais už 130€. Nes
pirsčioti į vandenį visi moka :)

"Lapinas"  wrote in message news:paahdh$20f$1@trimpas.omnitel.net...

Aliuminis remas. Alivio siaip jau entry levelis. Kaip ir viskas tame
dviratyje. Nu bet pardavejo reikalas uz kiek pardavineti.
Tiesa, man labai keista, kad jis kone visus skelbiminius mato vogtais ir
kaina uzkelia "ant saziningumo". Toks tipinis dviratastas.

Pries pora metu, balandi-birzeli (t.y. per pati pika) ieskojausi tokio
dviracio, ilgai sekiau skelbimus, budavo variantu ir pigiau 100, nu bet
pirkau idealaus stovio Orbea uz 130. Skelbimas uz tiek ilgai kabojo,
pardavejas padorus, sutiko rasyti pirkimo-pardavimo sutarti.

Nenoriu gadint komercijos, bet dviratis pas velnia tikrai ne hajendas, ir
moket daugiau puses naujo kainos, tai yra nelogiska. Galit paklaust kodeko,
jei manim netikit.