Tema: Re: Dviratis
Autorius: Velnias
Data: 2018-03-30 14:19:01
Nelygu rėmo geometrija. Dabar pirkau kitokio tipo dviratį su 23" rėmu, bet
abu šalia sustačius vizualiai skiriasi nedaug. Nors sėdėsena ir važiavimas
skiriasi gerokai. Jei netrūktų vietos garaže, pasilikčiau abu važinėti
priklausomai nuo nuotaikos.

"CodeC"  wrote in message news:p9l5e6$4dr$1@trimpas.omnitel.net...

su 190 jis yra smarkiai per mazas. mano 183 ir 22" remas su 700c ratais
yra ant ribos.