Tema: Re: Tesla self-driving rank
Autorius: ostapas
Data: 2018-02-23 13:20:16
Mea maxima culpa, paskaičiau tik tą dalį kuri pacituota buvo. Matyt protinga
bus praleisti tą vietą, kur galėtų būti pasvarstymas kodėl androidinis
readeris nevisai korektiškai ten nukirpo gabalą teksto.
Vienok, klausimas kur čia Ponzi schemą matote, vis dar galėtų būti
svarstytinas.

"DK"  wrote in message news:p6osrq$kra$1@trimpas.omnitel.net...

Tikrai nieko tamsta nemaišote? "Offtopic P.s." su atskira pastraipa jums
nieko nesako?
Tą proga offtopic paskutinis pokalbis su obuolistu apie telefonus:

"Obuolistas:
- mano telefonas va taip va daro - cia ekrane i kaire pabrauki ir
gaunasi va taip.
As:
- nu tai mano irgi taip pat, tik i desine reikia pabraukt
Obuolistas:
- NU TAI BUTENT, I DESINE - TAIGI CIA LIEVAI, ISKARTO MATOSI, KAD NE
IPHONE, KAIP DEBILISKAI SUGALVOTA"

P.p.s. Neįsižeiskite tik, čia ne asmeniškai.