Tema: Re: Tesla self-driving rank
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-22 15:17:57
kurioj tau vietoj pasirode, kad teslos failas teseti pazadus man yra
tragedija? tai viso labo priminimas tiems, kas cia periodiskai vis
papleso majkes apie "tuoj tuoj" ir padurnina kitaip galvojancius. man
tai px ta tesla, kaip sakiau, kad tai utopija, uzprogramuotas failas,
taip ir sakau ir sakysiu.