Tema: Re: Tesla self-driving rank
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-02-22 19:22:23
kur mes tuos garvezius perkam? ne tuose paciuose vakaruose? Ar mums
specialius garvezius gamina?

"bezas"  parašė naujienų news:p6mfdi$qpc$1@trimpas.omnitel.net...

Tai taves gal ir nejaudina Co2 kol valdžia neliepė jaudintis.
Bet kokiam UK Co2 skaičius eina antras pagal svarbumą po kainos naują
karutį renkantis.
Pasižiūrėjus į vakarus pas mus tikras rojus kolkas piniginėms. Važinėjam
su garvežiais ir į vakarų pasaulį kaip į loxus žiūrim kurie kažkokius
Co2 durneliai skaičiuoja :D

Bet kok