Tema: Re: Tesla self-driving rank
Autorius: DK
Data: 2018-02-23 13:10:50
Tikrai nieko tamsta nemaišote? "Offtopic P.s." su atskira pastraipa jums
nieko nesako?
Tą proga offtopic paskutinis pokalbis su obuolistu apie telefonus:

"Obuolistas:
- mano telefonas va taip va daro - cia ekrane i kaire pabrauki ir
gaunasi va taip.
As:
- nu tai mano irgi taip pat, tik i desine reikia pabraukt
Obuolistas:
- NU TAI BUTENT, I DESINE - TAIGI CIA LIEVAI, ISKARTO MATOSI, KAD NE
IPHONE, KAIP DEBILISKAI SUGALVOTA"

P.p.s. Neįsižeiskite tik, čia ne asmeniškai.