Tema: Re: Ar jau galima va?iuoti ? Varv?uv? per Bialystok'??
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-02-18 10:02:19
On 2/17/18 23:34, markatas wrote:
> Na kai kelis kartus sugebejo i baka uzpilti daugiau nei bako fizine
> talpa, kazkaip padekojau jiems, kad pas konkurentus aplinkui pakoregavo
> kaina savo atejimu, bet pigiau man gaunasi konkurentu kuras nei Jozitos.
> Na bent jau kuro sanaudos gaunasi teisingesnes pilant pilna kuro baka

Siaip nera mission impossible. Fiziskai bakai visada yra didesni nei
deklaruojama, nes niekas nenori, kad sklidinai uzpylus baka (benzino
temperatura gal kokie 15oC) ir masina pastacius 50oC atokaitoje jai
staiga imtu varvet benzas. Biski pavojinga :)

https://www.eurekalert.org/pub_releases/2005-10/nios-wt102105.php