Tema: Re: Ar jau galima va?iuoti ? Varv?uv? per Bialystok'??
Autorius: ventiliatorius
Data: 2018-02-17 21:10:32
siaip tai kvailas tas tavo pamastymas.
Koki nors racionalu pagrinda turi tam itarimui ar koloneles seno fasado
uztenka politiniam/religiniam nusistatymui?
Toliau Neste esanti - skirtumas buna normalus, kad ten nesipilti DK/E95. Kol
kas galima dekoti Jozitai, kad kvartalo spinduliu LPG kaina pasidare ta
pati - kad atvaziuotu ir pas juos.Apie LPG uzpylimu tiksluma cia atskira
tema, bet DK/ benzo tikslumas visur bus pakankamai tikslus.