Tema: Re: Ar jau galima va?iuoti ? Varv?uv? per Bialystok'??
Autorius: Apocalypto
Data: 2018-02-17 19:42:58
Jozita ir man kelia itarimu, nors pakankamai daznai pravaziuoju pro kursiu
g., Kaune. tai pruksteliu kai matau belenkokia eile prie jozitos. tipo
pavaziuoja kelis metrus ir stovi, pavaziuoja - stovi ir t.t. idomu tokiais
manevrais kiek kuro sudegina. nu bet aisku reziume uzsipila kuro su
nOlaidele. nors uz keliu simtu metru yra neste kur pilantis su nuolaidu
kortele gaunasi nedidelis skirtumas. neste neveza kuro is Skandinavijos? ir
siaip degaliniu siurbliai gali turet keliu simtu ml paklaida. pagalvoju kad
siuolaikine technika tikrai tiksli, todel gal su paprastu kuru daro ta
paklaida, o tarkim su pro, ne. taip atrodo, kad daugiau nuvaziuoji. cia mano
pamastymas.