Tema: Re: Ar jau galima va?iuoti ? Varv?uv? per Bialystok'??
Autorius: Audrius
Data: 2018-02-15 11:15:05
Pro Serock link Legionowo/Warszawa jau keli metai gera naujo kelio atkarpa.
Tai nuo Pultusk atvaziaves 61 keliu niekur nenusukinek, nepasiduok
klaidinamas navigaciju, nesileisk senuoju tiltu tiesiai link
Legionowo/Warszawa, o nusuk i 62 kelia (ten, kur matysi didziaja dali "furu"
nusukant) rodykles "Nowy Dwor Mazowiecki" kryptim. Mazdaug uz 10km bus
gyvenviete Brody / Pomiechowo su gelezinkelio pervaza, uz pervazos tiltas
per upe. Gyvenvieteje policija reguliariai megsta matuot greiti, ypac
savaitgali, pats esu ten ir su "fura", ir lengvuoju uzsiroves. Uz tilto
nuvaziavus mazdaug pusantro-du kilometrus jau prasideda pirmieji Modlin oro
uosto parkingai - nezinau, kuri broniravai.