Tema: Re: Aplinkos apsaugos zonų lipdukai vykstantiems į Vokietiją
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-02-03 10:19:29
tai cia jau blokchain'o reikia su Stickercoinu. Pagalvok apie ICO.

"MRT"  parašė naujienų news:p51dbk$7br$1@trimpas.omnitel.net...

> Is kur pas juos lietuvoj registruotu automobiliu baze? :)

Jei koks "atsispausdink pats pagal VIN" isduotu
spalva + pateikta_numeri + QR_patikrinimui?..
Ka ten tokio mandro vietoj ar online jie patikrina?..
Lipduko online uzsakymas galetu but ir tu duomenu ivedimas i ta DB..