Tema: Re: Aplinkos apsaugos zonų lipdukai vykstantiems į Vokietiją
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-02-01 20:51:21
On 2/1/18 13:17, MRT wrote:
> [...]

Is kur pas juos lietuvoj registruotu automobiliu baze? :)

> Man irgi.. skale irgi idomi.. ypac benzui.. o ypac zyzliui tarsi [5]
> lipdukelis i tema butu..
> Idomu daug zonu su [2+ only] .. kiek joje benzininiu, kurios turi
> [2]/[3] (bet ne [4])..

Lipdukas oficialiai vadinasi "Feinstaubplakette" kas isvertus reikskia
kad sako kiek masina gamina suodziu. Cia zyzelei yra zymiai
produktyvesni nei benDzinai.

> ir kiek [2] dyzeliu .. dar klausimas ar neverta [2] lipduka atsaukt
> (prilygint no sticker).

Tai taip ir yra, pasmes turi tik zalias [4], visi kiti buvo idomus
"pereinamuoju" laikotarpiu, dabar raudonas ir geltonas - beverciai.
Neuzilgo gali ivest melyna ir zalias taip pat taps bevertis.