Tema: Re: Aplinkos apsaugos zonų lipdukai vykstantiems į Vokietiją
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-02-01 11:37:18
On 2/1/18 08:43, none wrote:
> aš prieš tai buvusiai mašinai ėmiau vietoj prie Berlyno. Privažiavau
> ryte, kai tik atsidarė. Prieš mane jau 1 ar 2 mašinos stovėjo. Aišku tai
> ne eilė, bet kodėl to nesusitvarkius patogiai iš anksto?

o susitvarkyt sumoj ne daugiau vargo? :)

Siaip fricai visi vyturiukai, tai ryte kaip tik ir yra didziausias
sansas uzsiraut, nes visi vaziuoja ant atidarymo. Plius tau TA gi
nereikia, nx toj eilej stovet? Eini i administracija, ten sedi
nuobodziaujanti blondine, susimoki ir tiek ziniu.

Ar cia tiesiog paslaugos reklama buvo?