Tema: Re: Aplinkos apsaugos zonų lipdukai vykstantiems į Vokietiją
Autorius: none
Data: 2018-02-01 09:09:59
Logiškai mąstant taip. Juk ant lipduko yra automobilio numeris. Tu juk
galėjai nusilupti tą lipduką nuo bet kurios mašinos (teoriškai).
Man ta jų lipdukų sistema atgyvenusi šiek tiek. Kažką reiktų keisti, bet
matyt nėra vieningos duomenų bazės, todėl ant visų mašinų ir klijuoja juos.

>>> 11 irgi brangu. Aš pajamiau iš čia: