Tema: Re: turbo pardavimai
Autorius: liteonas
Data: 2018-02-02 11:01:36
su gamybine iranga gal ir taip - neisivaizduoju LT ukininko
besikreipiancio/vaziuojancio I kita sali :) garantija teikia pardavejas (o
kokie procesai viduje, jau ne pirkejo reikalas) - gamintojas tiesiog
ignoruos ta valstieti su ta turba.

Tik turba per daug jautri nekokybiskam montavimui/eksploatavimui  (rusiskas
M10G tepalas, nekeisti filtrai) ir bendrai variklio buklei...

"tranzoo"  parašė naujienų news:p516e0$18u$1@trimpas.omnitel.net...

garantija teikia gamintojas. tu tik tarpininkas. perkelk garantija
montuotojuj.

su gamybine iranga, mes, kaip pardavejai ir montuotojai, suteikiame
garantija.

gamintojas tik uz savo gamybos broka atsako.

engine 16837 (20180202) __________

__________ Information from ESET Endpoint Antivirus, version of detection engine 16837 (20180202) __________