Tema: Re: OT: turbo pardavimai
Autorius: Kurmis
Data: 2018-02-01 23:06:10
Kiek ten tų nelaimėlių su užlinkusiomis turbomis iš po gamyklos? Ir
kodėl orginali visvien geriau nei kiniška, nors originali gi užlinko
ties 20k km? Turbų linkimo priežasčių sočiai, tad nereikia sumauti viską
ant vieno kurpaliaus. Žinau kad dabartiniai automobilių varikliai labiau
paspausti nei bet kada, tai paskatina greičiau dėvėtis visus mazgus nei
seniau kad būdavo. Todėl mašinų tarnavimo trukmė gerokai sutrumpėjusi.