Tema: Re: turbo pardavimai
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-02 09:45:08
cia tavo (verslo) problema, kad sugebi tik ant stalo dali darbo padaryt.
nori pilnesnes kontroles - pats ir montuok tas turbinas. koks cia dar
gali but teisybes ieskojimas, jeigu tu taisei turbina, o ji poto vel
iskart uzlinko.
koks mano reikalas del ko, tu taisai, tu ir rupinkis del ko. as $$$ tau
uz darba moku uz tai, kad po remonto veiktu, o ne uz tai, kad tu
pasakytum del ko vel uzlinko.