Tema: Re: turbo pardavimai
Autorius: liteonas
Data: 2018-02-02 08:21:43
as tai suprantu, kad turbos gedimas tai pasekme (nebent pradirbusi tikrai
ilgai) - bet kaip tai irodyti 65 m. pilieciui, kuris viska zino, viska moka
ir jam kazkokie pienpurniai neaiskins :) turbos skirtu z.u. technikai....

"Kurmis"  parašė naujienų news:p4vi8u$rp1$1@trimpas.omnitel.net...

Bet kuriuo atveju, jei jau tenka pirkti/remontuoti turbina, tai reiškia,
kad ji tik pasekmė. Jei meistrai keičia tik turbiną ir galvoja kad
viskas tuo pasibaigs, tai Š o ne meistrai. Dažnu atveju, jei jau gryžta
turbina, tai klausimas ar nėra drožlių bei smirdančio tepalo likučių.
beje, man turbų restauruotojai rekomendavo pirma tūkstantį km važiuoti
pensininko rėžimu ir po to dar kartą keisti tepalą. Kiek teko
restauruoti turbinų, šita procedūra pasiteisino. Žinoma priežasčių iki
turbos gedimo būta įvairių ir jas tikrai tenka surast ir sutvarkyti.

engine 16837 (20180202) __________

__________ Information from ESET Endpoint Antivirus, version of detection engine 16837 (20180202) __________