Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: Audrius
Data: 2018-02-04 20:06:18
Baisu tik viena - kad tokių nukvakėlių, kaip tu, kritinė masė Lietuvoje bus
viršyta. Vejamės supuvusią Europą? Tolerancija, kaip sąvoka -
prisitaikėliškumo, nuolaidžiavimo ir silpnumo sinonimas. Pasižiūrėk
Vokietijos, Prancūzijos prekybcentrių lentynose - atskiri sektoriai "halal"
maistui! Jei šitaip toliau - po 10-ies metų visam nemuslimiškam gyvenimui
liks tik "sektoriai". Tada po 20-ies metų čia, Lietuvoje ims dygti mečečių
minaretai, cepelinai ir visa kiauliena bus uždrausti, tavo anūkai darželyje
dainuos arabiškai, o žodį "negras" bus baisu ištarti net sapne. Savo
mėginimu viską pateisinti, viską leisti, nes gi "dar nieko nenutiko" tokie,
kaip tu, skatina dorovinę ir etninę degradaciją.
Replikuot ar savo trolio stiliuku "įgelt" gali nesivargint - tavo ir tavo
bendraminčių nuomonės man ir visiems sveikai bei atsakingai mąstantiems -
giliai pochuj!