Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-02-01 09:09:49

"Vytenis P."  wrote in message news:p4ucoj$otc$1@trimpas.omnitel.net...

>"daugiavaikę mamą" net kažko rašyt ranka nekyla. Vargu, ar jos
>pagimdyti ir kažkieno išauginti benkartai tokie vertingi visuomenei,
>kaip bandai juos pateikti.

Spartpje panasiai budavo vertinama.

> Tamsta žiūri daugiau, kaip teisininkas, aš,
>kaip ekonomistas. O bet kuris karininkas pasakytų iš savo pozicijos,
>kad kiekvienas sunaikintas priešo kareivis, tai keli išsaugoti savi

Daugeliu atveju, kiek teko susidurti, tai ne o prieso kareiviai, o durniai.
Linket mirties uz durnuma manau ne sprendimas, reikia sprest problemas
kitaip. Dar didele grupe - padare didziausia klaida savo gyvenime. Mano
atveju - statistinis LR pilietis, žmona, vaikai, eilinis elektoratas, net
pagal ATPK nebaustas. Ir padare klaida - nuovargis, demesio trukumas ir
panasiai. Jis jau vertas mirties ir ok, jei pataps pavyzdziu? Nemanau... Ir
labai didele dalis bent jau mano motyvacijs ji isdulkint buvo ne del to, ka
jis padare, nes pats vairuotojas ir suprantu - nuo panasiu situaciju 100
procentu apsaugoti tik newsu Plaustation asai geimuse su seivo galimybe. O
gyvenia susipio tik savo veiksmais po to, kai nei is jo  nei is jo atstovi
nesulaukem nei supisto sulciu akelio ligonineje ar elementaraus atsiprasau.
Ir mano nuomone uz tai turetu buti baudziaa griezciau nei uz klaida, bet
vistiek negaliu teigti, kad medinis kostiumas siuo atveju yra geriausias
rezultatas ka visi gali pasiekti. Turiu ir kitu ivykiu kruva, kur galeciau
papasakot, kaio visi balsuoja ir nuo sofkes zudo katininka, bet matant is
kitos puses visa reikala - tai atrodo nykiai.

P.S. Nezinau, kodel atejo mintis sioje temoje, gal bus proga kitam fleime
daugiau padiskutuot, bet maza ka. Labai daug teko matyt, kai zmones tokiose
situacijose nezino kai elgtis. Prirasyti galeciau turbut knyga, bet vienas
punktas labai svarbus - net jei esate 110 procentu teisus, tai sako
policija, aplinkiniai - viskas tai yra pohuj. Pasiruoskit gintis ir
geriausiai su rimto bei brangaus advokato pagalba. Tai bus laba pigus
problemos sprendimas.