Tema: Re: klausimėliai dyz.
Autorius: Sail
Data: 2017-12-27 13:44:21
Senose auto zvakes keiciau kas 10-15 metu ir jokios bedos. Dar dabar
bardacioke paskutines isimtos guli, nes jos originalios ir isliko gyvos ir
po 20 metu eksploatacijos.

Is sudo naujas gamina, vat jums ir prasom. Atsiranda nauja specialybe
"pakaitinimo zvakiu issukejas/isgrezejas".
Pirkit naujas masinas - jos geros!

> tai per ilgai laiko nu. kas metai keistum ir nebūtų bėdos, kai kas
> dešimt - vat jums ir prašom

>>> 1) Atlaisvinti priėjimą prie žvakės
>>> 4) užpilti WD ir palikti nakčiai (geriau 24 val.)