Tema: Re: klausimėliai dyz.
Autorius: anon@work
Data: 2017-12-27 12:41:34
Žvakės dar nieko, prikepę purkštukai gali be hidraulinio preso neišsiimti ;)

"Sail"  wrote in message news:p1vsod$gs9$1@trimpas.omnitel.net...

Bet tai kurva kurva koks progresas matosi.

Kiek dyzeliu nejuzinau, visuose keiciau zvakes. Be jokiu galvaskaudziu -
atsukai, prisukai ir gatava.
O bet taciau tos visos tos masinos gamintos praejusiam tukstantmetyje.

Gerai konstruktoriai dirba.