Tema: Re: E-Policija
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-11-08 13:09:34
Čia tiesiog korupcija. Tokie konkursai neturėtu prieiti iki pabaigos ir
aš jų net nenoriu vertint šiame kontekste.

Blogai yra kaip konkursas vykdomas kokiais nors IS. Rimta kompanija su
geru produktu pasiūlo padaryti bazinį, bet rimtą variantą žinomu
pagrindu už 20k. Ateina studentų firmelė ir pasiūlo už 19k sukurti
custom sprendimą, skaičiuodami kaip visi praturtės po poros mėnesių.

Akivaizdu kieno produktas bus naudingas ir lengvai prižiūrimas, ir kieno
produktas laimės.
Mano nuomone turėtu būti privaloma konkurso sąlygoms sudaryti kviesti
temos ekspertą, ar tas sąlygas į konkursą praleisti tik su komisija..