Tema: Re: E-Policija
Autorius: YZF
Data: 2017-11-06 21:48:07
gyvi zmones ir vaziuojant 20 ir 50 ir 70. Visur pilna gyvu zmoniu. Jeigu
tokia baime del visko, tai isviso reiktu uzdrausti bet koki transporta.
Nes visuomet gali kazkas atsitikti. Ir bet kokias statybas irgi reikia
uzdrausti ir bet kokia kita pramonine veikla. Nes visur gyvi zmones.

Praplesk akirati ir pamastyk apie rizikos lygius