Tema: Re: E-Policija
Autorius: DK
Data: 2017-11-06 14:06:28
Tu pradžioje perskaityk ir suprask, kas parašyta, tada aš galėsiu su
tavim padiskutuoti.
Dainiushas sako, kad visiems, kurie padaro KET pažeidimą, baudų
mokėjimas turi būti sudėtingas, lėtas ir komplikuotas. Ta prasme a
priori visi KET pažeidėjai turi būti mazochistai ir džiaugtis
nesąmoninga baudų mokėjimo praktika.
Tu irgi taip manai? Aš greitį užmiestyje kaip pavyzdį pateikiau. Nori
kitą pateiksiu? Sustoji ženklo "sustoti draudžiama" zonoje ir vaikas
išoksta iš mašinos bei nužingsniuoja į mokyklą.
Tada toliau:
1. Kurią nėščią bobutę čia užmušei?
2. Kodėl už šį pažeidimą tau privalomai turėtų būti sunku sumokėti baudą?
Krč, nusivalyk putas, nes tau niekas raudonais triusikais prieš akis
nemojavo.