Tema: Re: E-Policija
Autorius: Glebas
Data: 2017-11-06 14:20:42
2017-11-06 14:06, DK rašė:
> Dainiushas sako, kad visiems, kurie padaro KET pažeidimą, baudų
> mokėjimas turi būti sudėtingas, lėtas ir komplikuotas. Ta prasme a
> priori visi KET pažeidėjai turi būti mazochistai ir džiaugtis
> nesąmoninga baudų mokėjimo praktika.

Nepastebėjau kur jis taip rašė.
Baudos sumokėjimas turi būti maksimaliai nesudėtingas.

> Tu irgi taip manai? Aš greitį užmiestyje kaip pavyzdį pateikiau. Nori
> kitą pateiksiu? Sustoji ženklo "sustoti draudžiama" zonoje ir vaikas
> išoksta iš mašinos bei nužingsniuoja į mokyklą.

Pavyzdys buvo labai apie labai skirtingų situacijų palyginimą. Už
greičio viršijimą ir už bobutės mėsinėjimą yra labai skirtingos bausmės.

> Tada toliau:
> 1. Kurią nėščią bobutę čia užmušei?
> 2. Kodėl už šį pažeidimą tau privalomai turėtų būti sunku sumokėti baudą?

1. Bobutės neužmušei
2. Susimokėti neturėtų būti sunku

Klausimas - o čia klausimas tik baudos mokėjimo sudėtingume būtų? Ar vis
tik apie tai, kad kodėl bauda šioje situacijoje buvo skirta?

> Krč, nusivalyk putas, nes tau niekas raudonais triusikais prieš akis
> nemojavo.

Kur tos putos buvo?
Ar bet koks klausimas ir Tavo nuomonei prieštaraujančios minties
išsakymas prilyginamas putojimuisi?