Tema: Re: Teisininkas atskleid? penkis dalykus, kurie teisme sugniu?do alkotesterio parodymus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-10-26 14:45:51
Tai ne specialiai vaziavom. Vaziavau darbo reikalais į Daugpili. Pas mus
namie uz alkoholiza atsakinga silpnoji lytis. Pamate vyno kainas - reikia
uzsipirkt pora deziu, vistik sunaudosim per keleta menesiu, o namu ukis
sutaupys 100 euru. Kol rinkosi - paskambinau kolegai, kuris zinau pora kartu
į savaite varo zaist futbola, o po to visi geria alu. Kai pasakiau kainas -
paprase nupirkt 5 dezes. Manau nenormalu del to mus laikyti nenormaliais.

P.S. Pries menesi buvau Portugalijoje. Man patikusio portveino butelis - 6
EUR. Lietuvoje analogiskas - 15 euru. I cemodana tikrai ne juros akmenukus
kroviausi ir sau ir lauktuvems. Nenormalu?

"Dainiushas"  wrote in message news:ossgjh$4jj$1@trimpas.omnitel.net...

bet sutik čia nelabai normalu, kad kažkam to alaus taip reikia, kad iš
Latvijos paletėmis veža?