Tema: Re: Teisininkas atskleidė penkis dalykus, kurie teisme sugniuždo alkotesterio parodymus
Autorius: Yvl
Data: 2017-10-23 11:50:57
alhogoli tu blet alhogoli....

"Gedas B"  wrote in message
news:c21fcd50-67c0-5f32-5661-445889bdeec6@live.com...

Yra alkotesterio reikalavimuose , ji naudoti 20 min po gerimo ar valgymo.
Per 20 min burna ir gerkle savaime issivalo nuo visu alhogoliu.
Alkotesteris reikalauja pusti 1 litra oro o analizuoja tik paskutini
kubini centimetra, ta prasme oras ateina giliai is plauciu, todel jeigu
gerei kazka po 20 min jau jokios itakos tas gerimas neturetu tureti.
Lygiai tos pacios pasakos apie kefyra, gira ir vaistus - po 20 min burna
svari ir alkotesteriui itakos neturi.
Kitas klausimas jiegu tie vaistai/kefyras ir gira jau pateko i krauja ir
ispustas oras parodo kad alhogolio yra, bet jeigu jau tiek prigerei kad
rodo kraujyje tai vadinasi vaziuot tikrai negali.

po gerimo 2 val alhogolio kiekis kraujyje dideja ir pasiekia maksimuma -
cia kol jis patenka is skrandzio i krauja.
Po to mazeja vidutiniskai po 0.2 prom per valanda (priklauso nuo zmogaus
kepenu). Beje: miegosi ar nemiegosi cia itakos neturi.
Tai galima paciam pasiskaiciuot kiek reikia laukti kol tapsi blaivas.