Tema: Re: Teisininkas atskleid? penkis dalykus, kurie teisme sugniu?do alkotesterio parodymus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-10-26 09:10:41
As sakau ka matau ta diena. Jei del inercijos kibiro, riedancio į kalna ant
100 km/h stabdymo kelias - 500 metru, drau prielaida, kad stabdziai
neveikia. Ir jeigu sustos kazkada - tai bus ne pritaikytu priemoniu
rezultatas, o kitos aplinkybes.

Taip, zinau, kas mano gimtam kaime ir kaime kur as gyvenu, nustojo gert. Bet
tai nieko bendro neturi su prekyba degalinese, prekybos laiku ribojimu ir
panasiomis priemonemis.

"Dainiushas"  wrote in message news:osru2g$jdq$2@trimpas.omnitel.net...

sakyčiau ne pohui. tik inercija labai didelė.