Tema: Re: Padiskutuojam apie padangas
Autorius: bzik
Data: 2017-10-09 15:52:24
t.y. važiuoji 90-110 ir bandai driftint? Nes jei prie 30, tai toks ir
bandymas.

"tas kurs virshija"  wrote in message

Ten, kur slidu ir saugu, pabandai padriftinti, pastabdyti, paslysti
priekiu, sonu, paziuri, kaip laikosi. Vaziuojant kelis kartus provezos
(buna, kad viduryje ledas-sone kietas sniegas, vidryje pliurze-sone
sniegas ir kt) viduryje, krastuose pastabdai po truputi didindamas
pedalo spaudima, kol pajunti, kad ima slysti.