Tema: Re: Padiskutuojam apie padangas
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-10-09 15:16:02
Nope, ne apie universalius gaidzius snekam. Imant kad ir ta pati GY -
Ice2 ir UG8 Performance. Kainos skirtumas ten gal 5 euru ribose, t.y.
px. Bet elgesys ant slapio/sauso asfalto - UG8 naudai (E vs B), o tokio
kelio dx daugiau ir klausimas kiek blogiau ant apledejusio. Va cia
parkes, o ne lyginam Ice2 su Sailun kieto misinio po 30 euru ir ieskom
pateisinimu skirtuma kainoje pragert :)