Tema: Re: Padiskutuojam apie padangas
Autorius: spakainas
Data: 2017-10-09 15:34:06
Nu tai minkšto bus geriau ant sniego, ką čia galvot? ;]
O kiek bus to sniego tai čia kitas klausimas - užteks vieno karto kažkur
neišvažiuot, tai čia kaip jį įvertint? Pats sau ir turi atsakyt, niekas
čia tau nepatars.
Nes jei taip galvot "kiek čia pas mus tos žiemos", tai ir su vasarinėm
galima važinėt, kai pasnings - veža škoda :) Kiti ir su universaliom
bėdos nemato...

Aš pirkau minkšto, ir toliau taip planuoju daryt.