Tema: Re: Padiskutuojam apie padangas
Autorius: Tomas
Data: 2017-10-09 11:48:08
Esu važinėjęs ir universaliom, ir neuniversaliom, ir dygliuotom, ir
visokiom kitokiom.

Išvada - dažniausiai beveik px kokios tos padangos, tuo labiau neverta
gilintis į visokius revjūzus ir testus. Paskutines 2 auto apskritai
pirkau su jau apmautom žieminėms. Net negalėčiau pasakyt koks modelis,
žinaum kad anksčiau buvo kažkokie Continentaliai, dabar Viking.