Tema: Re: Toyota Auris Touring Sport
Autorius: none
Data: 2017-08-25 13:56:45
Į apžvalgas žiūrėdavau labai rimtai, kol pats neišbandžiau pakankamai
daug automobilių. Man atrodo, kad dauguma tų apžvalgų yra parašomos
taip, kaip reikia net nebandant pravažiuoti, arba tik dėl akių
pravažiuojama. Tas pats ir su Lietuvos metų automobilio rinkimu.

Iš kitos pusės visi labai skirtingi - tau golfas taburetė, man (ir
tranzoo) tai, ko reikia.