Tema: Re: Toyota Auris Touring Sport
Autorius: none
Data: 2017-08-25 10:34:22
Mano žmona dabar važinėja 11 metų senumo honda jazz. Vadovaudamasis
sveiku protu sėdėdamas prie kompo išrinkau jai naują mašiną - toyotą
Aurį hibridą. Po testdraivo ji sako, kad nenori naujos mašinos, kuri
važiuoja ne geriau, o gal dar ir prasčiau nei jos senoji Honda. Kas jai
patiko - pajudėjimas iš vietos. Kas nepatiko - garso izoliacija, salonas
ir tai, kaip važiuoja.