Tema: Re: Toyota Auris Touring Sport
Autorius: Icetom
Data: 2017-08-24 13:44:41
Iki tam tikro greičio hibridai, bent naudotas 2013 m. Auris, ekonomiški ir
užmiestyje. Neviršijant 100 km/h, manau realu turėti 4,5 l. Prie 80-90 km/h
ir link 4 l turi būti realu. Bet važiuojant autostrada 130-150- Aurije el.
varikliai ar pan. per silpni, kad padėtų, todėl tada Auris siurbia kaip
benzinis 7,5-8,5 l. Gal 2017-2018 m. modeliuose jsu kitaip. Žiemą, kai
šalta, mieste, trumpais atstumais man būdo berods ir link 7,5-8,5 l
kartais, nes variklis ilgiau šildavo.