Tema: Re: VW BlueMotion klausimas
Autorius: MRT
Data: 2017-06-15 16:40:16
> Butent. Nurodydamas, kad iprastai darbo dienos trukme siekia 13/15val, turejau omeny sausa reglamento zodi.
> AETR Konvencijoje, reguliuojancioje vairuotoju ir ekipazu darbo bei poilsio tvarka, pasakyta (necituoju, rasau is atminties, tai
> zodziu tvarka skiriasi nuo originaliai pateiktos, bet esme islieka):
> - normalios trukmes kasdieniu poilsiu vadinamas ne trumpesnis, nei 11:00 val trukmes nepertraukiamas laikotarpis, kai vairuotojas
> nevairuoja ir nedirba kitu darbu, o laisvai disponuoja savo laiku;

24-11=Max 13 val.

> - ne daugiau, nei 3 kartus per savaite vairuotojas gali pasinaudoti sutrumpintu kasdieniu poilsiu, kurio nepertraukiama trukme ne
> mazesne, nei 9:00 val;

3 ir 7 dienu gali buti ziauresnes:
24-9=Max 15 val.

> - jei kasdieni poilsi sudaro 2 nepertraukiamo poilsio laikotarpiai, kiekvienas is kuriu yra atitinkamai ne trumpesnis, nei 3:00
> val ir 9:00 val, tai prilyginama normalios trukmes kasdieniam poilsiui (11:00val).

Cia nebent, kai zinoma prastova, kuria norisi, kad "vairuotojas sunaudotu"
24-9-3=Max 12val << trumpiausias laikas darbui.

> Taigi - uzbaigus visas dienos darbines veiklas, vairuotojui lieka 9:00val laiko tarpas, per kuri jis privalo suspeti apsisvarinti
> (nueiti i dusa, prasivalyti kabina ir t.t.), pasigaminti vakariene ir pavalgyti, kazkiek relaksuotis po darbo dienos (filmas,
> knyga, zaidimai, pokalbiai su seimos nariais, pasivaiksciojimas lauke ir pan.), issimiegoti, nusiprausti, papusryciauti,
> pasiruosti naujai darbo dienai. Taigi - kiek realiai lieka laiko tikram poilsiui, 6-7 val?!

Retorinis klausimas, i kuri vis del to pats atsakai, kiek zemiau:

> Ir ar galima poilsiu pavadinti vartymasi saules ikaitintoje kabinoje, stovint Ispanijoje, Italijoje ar Pietu Prancuzijoje, kuomt
> karstis nuslugsta tik paryciais? Todel ir vaziuoja katafalkai vos ne srautu, vezdami nuo sitokio poilsio "uzsilenkusiu" seimu
> maitintoju palaikus i teviske...

Tam tikra fiziologinė veikla vargu ar realus poilsis.
Uzsip.. po darbu "pasigaminti vakariene ir pavalgyti" tikrai vargu ar poilsis.

Bet cia matau, kad issiliejai ir kazkokiu nesamoniu prirasei:
* relaksuotis po darbo dienos (filmas, knyga, zaidimai,
   pokalbiai su seimos nariais, pasivaiksciojimas lauke ir pan.),
* issimiegoti, nusiprausti, papusryciauti, pasiruosti naujai darbo dienai.

Nebent knyga - pora psl., filmas fone valgant, pasivaiksciojima derint su darbu,
kai eisi link furos, saules ikaitintoj kabinoj prasmirsi greit,
tai ryte praustis nebutina, su seima pasnekesi, kad i trasa isvarysi..
Del miego irgi galima 5sek miegi - 2 paziuri, kur vairuoji, miegi/vairuoji...
Tipo knapset iki stulpo ar griovio.. apie katafalkus rasei..

> Butu gerai, jei butu laikomasi bent jau to, ka reglamentuoja mineta AETR. Deja, 9 is 10 vairuotoju patvirtins, kad yra verciami
> nekreipti demesio i bendro kasdienes veiklos laiko trukme, kuri neretai pasiekia ir 17-19val. O, pasak ofiso planktono ir
> savininku, "perdirbt pusvalandi ar valanda - sventas reikalas", atsisakysi - tu nebe zmogus, o kenkejas!

Tai planktonas kodel praso SMS apie laukima?
"kas 30min reguliariai nesiunciama SMS apie tebesitesianti laukima"

Jie matyt priskiria ta laika darbdavio bonus'ams - va matei..
6 SMS antradieni, kad tupai ziurejai i propke.. Kaip ir nesigauna
"nepertraukiamas poilsis", bet cia juk papildomas poilsis !!!

> [...]
> susisieke su klientu - pats jau ne karta tai tikrinau, paskambinus tiesiai atsakingam ekspedicijos dispeceriui, pasirodo, kad sis
> dar nera gaves jokios info is mano "telefonistes" (vadybininkais ar net dispeceriais toki dumbla vadint negalima). Taigi - tavo
> "kas 15min po SMS" - visiskai niekinis pirdalas vandeny, ilgamete praktika rodo, kad pakanka kas valanda, o papildomai -
> pasikeitus situacijai. Spartesne / intensyvesne info, kuria teikia vairotojas, viso logistikos kanalo planktonas stabdo grynai del

Cia buvo sarkazmas .. juk realiai speju nedaug tolko is tu SMS ir
prievartavimo baudomis, kad juos siuntinetu kazkokiu neadekvaciu intervalu.
Vietoj to, kad fiksuoti laukimo pradzia ir pabaiga, o neuzfiksavus is kokio GPS'o susirinkt.

> Sito pasvaiciojimo galejai nerasyt, nes tuo tik parodei, kad su keliu krovininiu transportu neturi nieko bendra ir nesusivoki
> sioje srityje. Tad toliau polemizuot apie ka nors sia linkme kaip ir beprasmiska.

Stampas stampui nelygu.. as tiesiogiai su krovininiu transportu neturiu reikalu.. ir dar furu..
Zmona ant pasienio.. tai 24h pamainom varo (minus 2h pietum/vakarienei)..
Uz popieriukus buna, kad vagonus atkabina ir toliau jie nevaziuoja..

Salygos ten nepanasios i furistu.. per ta 24h pamaina taip neuzsiknisa
ir minuciu neapskaito.. iki pasienio irgi pirmyn/atgal vos ne po 1h nuo namu..
Nuovargis aisku ateina.. valandele kita nusnausti pavyksta,
bet ne tiek kiek nori, kiek lenda ir bet kada uzsimanius..

Bet alga uz "padoresnes salygas" atitinkama.. kaip furistui visas imanomas
baudas pritaikius ir dar perskaiciuojant europines algas i nacionalines..
Grubiai sakant alga is esmes apgailetina, bet i darba keliauti ne 21diena
per menesi, o tik 7-8 kartus ... kruvis nenormuotas = buna ir ramiu pamainu..

Furistas itariu sutartu pereit ant simtu ar kitu mazesnes algos kitur, kur :

> <..> butu laikomasi bent jau to, ka reglamentuoja mineta AETR. Deja, 9 is 10 vairuotoju patvirtins, kad yra verciami nekreipti
> demesio i bendro kasdienes veiklos laiko trukme, kuri neretai pasiekia ir 17-19val.

.... bet jei 9 is 10, tai dar ne faktas del 1 is 10 pasiseke.. gal jis nepatvirtints,
nes jo nevercia, o jis pats nori ir aria (kai nenores pats, tada jau verstu per prievarta :D)