Tema: Re: VW BlueMotion klausimas
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-28 11:12:09
Pirmose furose niekas nesidaro, paskui naujesnese isojungia 80 ar 60 proc galios, dar naujesnese neveikia automayine pavaru deze, vaziuoja bet rankomis reikia junginet, o euro 6, pacios naujausios sako nebesiveda. Tiesa, pasibaigus ad blue neuzgesta, reik negesint kol neuzpilsi.
 Apie lengvasias nezinau, ai dar, senesnes furos neskirdavo ar tai ad blue ar vanduo (tik ziema uzsala) naujesnes jau skiria, ir net skiesta nepraeina.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/