Tema: Re: padangos: naujos ar beveik naujos?
Autorius: eMJei
Data: 2017-05-28 12:17:53
tu nesusidures tai ir nezinai. yra toks rinkos segmentas kaip "padangos
kuriu protektoriaus dydis atitinka T.A. reikalavimus", jei padanga si
kriteriju atitinka, ji turi kazkokia pinigine verte atsizvelgiant i jos
gamintoja, bukle, dydi, ir zinoma, kokia konkurencija naudotu rinkoje,
paklausa. kaina gali buti visokia.

gal ziemines turi didesne paklausa. esu nekarta pardaves padangas,
kuriom pats jau nevaziuoju, protektoriaus likutis 4mm (zieminiu), na ir
nuperka. po 10-15 euru uz vnt.

as pats dabar sprendziu dilema. turiu Hankook Winter Ice concept,
likutis 5,5mm, ziemines, man jos tiesiog nepatinka, mastau parduot
neparduot, kiek prasyt. 215/60 r16. nauju tokiu 8 mm kaina , 78eurx4
berods. kokia naudotu kaina? t.a. riba berods 3mm .