Tema: Re: padangos: naujos ar beveik naujos?
Autorius: eMJei
Data: 2017-05-26 12:26:53
as pastebejau kad KELIAS gali dainuoti, atrodytu lygus, sviezias naujas
asfalto ruozas gali buti, bet dainuoja, uzia, vaira drebina. galvoji gal
padangos gal kas. pasikeicia kelio ruozas i toki pat, atrodytu lygu
grazu, vaziuoji svelniai. ir tokie pastebejimai vokietijoje, lenkijoje.
mastau kad gal buna atveju kai tiesiog nurasoma padangom, kai istiesu
kelias kaltas.