Tema: Re: padangos: naujos ar beveik naujos?
Autorius: sharkius
Data: 2017-05-26 12:35:04
spakainas <spakainas@mail.ru> Wrote in message:
> Arba gali b?t defektuotos, pvz nei?sibalansuoja normaliai,
> i?silaiptavusios (kaukia va?iuojant). Reik i? kart tartis kad gr??ins
> pinigus, jei sumontavus i?lys gliukai. Man taip su vienom buvo - pirkau
> pa?ias ma?iausiai nud?v?tas (pas perek?p? sand?ly pats i?sirinkau),
> sumontavo ir i?myniau prie j?ros. Autostradoj - na$%^&ui kaip kaukia,
> diskomfortas ?iaurus. Teko gr??int.
>
> 2017.05.25 16:23, Tony ra??:

O dar ivertinus, kad dykai nemontuoja, o nuvaziavus montuot
 pusdienis reikalu susiknisa, grazinus i garantija masina reik vel
 kazkuo apaut, tai jei esi pedantas perki naujas, nesiveli i
 loterijas ir kuri laika dziaugies naujom padangom, jei nesuki
 pautu del guzu ir po biski einancio oro, tai perki uz pigiai ir
 vazineji nesukdamas galvos jei ten koks guziukas atsiras ar
 snypst kur per ratlanki prades.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/