Tema: Re: padangos: naujos ar beveik naujos?
Autorius: bzik
Data: 2017-05-26 13:30:46
Aš ilgą laiką galvodavau kas nutinka, kad žmonės keliuose ratus keičia.
Po to buvo kelių metų periodas, kai:
žiemą keičiau žvyrkelio pliurzoje, nes ant kelio kažkoks gelžgalis gulėjo -
prakirto netaisomai
rudenį maknojau molynuose, nes mėnesį važinėta nauja padanga prasikirto į
asfalto briauną baloje. Vulkanizavimas padėjo, guzų neiškilo.
Autostradoje sprogo pasigavus varžtą.
Ir dar bent pora atvejų su eiliniais medvaržčiais.

"Lawrence Jamieson"  wrote in message

Prisijungiu prie Dainiusho, bet aš per 20 metų važinėjimo LT keliais nei
karto nebuvau padangos prakirtęs. O guzas iškilo ir padanga sprogo
(gerai, kad mašinai stovint) tik kai pirkau masiną su žieminėmis
padangomis vasarą ir nusipirkau naudotas vasarines "iki žiemos".