Tema: Re: Gulintis mentas
Autorius: Rrr
Data: 2017-05-22 14:39:55
As visada vaziuoju padidintom apsukom ties aplinkeliu, kur sudeti
gulintys mentai ir zenklas 40 ar kiek ten. Nera cia ko issipisineja,
amortikus lauzyt visiem, mieste gyvenat juk. Nepatinka triuksmas,
kraustykites i uzmiesti. Man po langais visa diena vazineja masinos ir
autobusai kas 5 min. nuo 5 ryto ir nesiskundziu niekam.

O del gulinciu mentu dar labai pagalvociau, nes masina prie ju
pristabdziusi ir po to vel isibeginti skleidzia daugiau garso ir ilgiau
viskas trunka, negu tiesiog pravaziuoja nekeiciant greicio ir pan. Geras
pavyzdys po mano langais. Geriau tu kalniuku nebutu, cia faktas.