Tema: Re: Gulintis mentas
Autorius: KEdas
Data: 2017-05-21 22:40:56
Norėčiau sužinoti kur tos guminės nesąmonės apskritai padėjo pasiekti
deklaruojamus tikslus jas suguldžius, t.y. greičio, triukšmo ir tranzito
sumažėjimą.

2017.05.21 04:14, cD-r0m rašė:
> Čia prie Justiniškių gal?
>
> O šiaip, apgalvok, kad blogiau nebūtų. Kolegai mano priešais namą
> paguldė policininką, tai keikiasi jau ilgai. Anksčiau ant 70+
> pravarydavo ir ramu, dabar atlekia ant 70, stabdo, bum bum, tada
> gazas-dugnas.. Ypač smagu, kai visokie barškantys fiskarai ir
> šiukliakai važinėja ryte. Saugumas (ar jo pojūtis) nepadidėjo.

visiskai pritariu. buvo atlikti tyrimai (vgtu), kad labai daug poadideja
kenksmingu duju koncentracija, ten, kur pastatomas gulintis mentas del
jau isvardintu priezasciu. pagelbetu nebent 2 pakeltos perejos 100-200m
i abu shonus nuo tavo namu, kad vaziuotu pastoviu greiciu, o ne lektu.