Tema: Re: Gulintis mentas
Autorius: benamis
Data: 2017-05-21 11:36:10
Tarp kitko, snekant apie ta vieta prie justiniskiu, tai ten buvo padeti
gulintys policininkai, bet paskui nueme. Matyt del cia minimos priezasties,
kad pasidare dar blogiau. Bet jo, ten situacija nepavydetina. Buvo totali
ramuma, o dabar pastoviai zuja masinos. Siaip pro kapines kazkokia kelio
atsaka yra, gal ten ruosiasi daryti ivaziavima i aplinkeli...

"cD-r0m"  wrote in message news:ofqpmi$vnt$1@trimpas.omnitel.net...

Čia prie Justiniškių gal?

O šiaip, apgalvok, kad blogiau nebūtų. Kolegai mano priešais namą
paguldė policininką, tai keikiasi jau ilgai. Anksčiau ant 70+
pravarydavo ir ramu, dabar atlekia ant 70, stabdo, bum bum, tada
gazas-dugnas.. Ypač smagu, kai visokie barškantys fiskarai ir šiukliakai
važinėja ryte. Saugumas (ar jo pojūtis) nepadidėjo.