Tema: Re: Gulintis mentas
Autorius: benamis
Data: 2017-05-21 13:45:34
Nematau cia problemos. Nepastatysi juk kiekvienai trobai po tiesu
isvaziavima i aplinkelio abi kryptis. Per spaudos rumus rodo 9 min. Kiek
tikiesi su viaduku is sesiuoliu g? 4 min? Matai esmini skirtuma?

"fenix@h"  wrote in message news:ofrmj1$jkm$1@trimpas.omnitel.net...

2017.05.21 12:20, Nitro rašė:
> Kai pastatys siaurine - neliks ten eismo. Vat taip ir paskaiciavo :)

cia dar chuinia, vat kur reali problema
https://www.google.com/maps/dir/54.7093256,25.2130848/54.6973667,25.2062407/@54.7037958,25.2082363,15z/data=!3m1!5s0x46dd94fb3f26cfdf:0x68a74e12528d2874

čia dar nėra pravažiavimo pro Prismą, bet ir tas labai negelbėja, nors
būtų pastatę vieną vienos esimo juostos viaduką iš šešuolių g.